LG E2250V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG E2250V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Emiliosanchez40 07-04-2011
Geschreven voor: LG E2250V

Deze monitor heeft een zeer luxe, mooi design. Het scherm is ook verstelbaar. Deze LG E2250V geeft een duidelijk, helder beeld, vooral op de maximale resolutie van 1920 X 1080 (is full HD) via een HDMI- of DVI aansluiting. Dit is uiteraard afhankelijk van je videokaart mogelijkheden. De instellingen van contrast, scherpte en helderheid gaan via een touch menu, wat in het begin nogal wat lastig lijkt, maar goed als je het door hebt gewoon goed werkt. Het Led scherm is heerlijk slank, wordt niet heet en is goedkoper in gebruik dan een LCD scherm. Verder geeft deze monitor gewoon een mooi beeld weer. Vooral foto's en films worden goed en helder weergegeven. Voor de echte gamers onder ons zou ik dit beeldscherm niet aanraden, want de reactie- snelheid van 5ms kan je in een game wellicht net de kop kosten. De aansluitingen achterop het scherm zijn ruim voldoende, zelfs voor een extra game-console op aan te sluiten. Er zit zelfs een optie op om op je scherm twee verschillende websites of programma's tegelijk te draaien en op de helft van het scherm te projecteren.

Henk-Jan75 13-11-2010
Geschreven voor: LG E2250V

Ik heb deze monitor nu een maand. Ik vind het een mooi model. De beeldkwaliteit is subliem (wel aangesloten via HDMI). Er zijn veel instelmogelijkheden. Mijn vorige monitor was ook een LG. Deze doet het ook nog steeds (was alleen een beetje aan de kleine kant en had een mindere beeldkwaliteit) dus met de degelijkheid zit het wel goed.
De aansluitkabels worden meegeleverd.

Ik ben er zeer tevreden over.